torsdag 18 augusti 2011

*Tadaaa*

"Hej! Jag undrar om du villl köpa jultidningar av mej?"
Japp, det är helt SANT!
Igår stod en liten tjej utanför min dörr och uttalade dessa ord rakt in i min lägenhet. . .
Tadaa! Julen har kommit helt utan min vetskap!... Eller?...
Blev så jävla paff att jag hörde mej själv svara typ:
"Eeeeh....nu?.... ja.... eller... oj!.."
Sansade mej tillslut och avböjde jultidningsköp.
Men vad FAN! REDAN???
Stackars barn säger jag då bara! Vilket idioti är det av dessa jävla jultidningsförlag att starta detta allra redan?!
Det kan väl för i helvete få ligga SNÖ på backen först?! Iaf vara MINUSGRADER ute?!... Det tycker då jag.

Fick så himla dåligt samvete över att jag inte köpte några jultidningar av henne.
Överlade med mej själv om jag kanske skulle ha varit lite snäll och kryssat i några tidningar och pryttlar. Sedan funderade jag över hur "snällt" det skulle vara den dagen hon väl kom med mina "kryss" som då hade förvandlats till riktiga saker och det var dags att betala för sig...
"Är det ok med avbetalning? Eller kan jag betala om ca 2 år?..." -Typ...
Hmm... Nej... Inte ok...

Det vore kul om man startade "vuxenkataloger"! Ja, alltså om det skickades ut ngt liknande som barnens panda och jultidnings-grejs fast för vuxna!
Och detta skulle INTE vara valfritt!
Nej, alla vuxna skulle ut och pracka på varandra tidningar och småpryttlar. En PremieStege skulle givetvis finnas även här (man måste ju ha mål att sträva efter).
Den skulle typ kunna se ut så här:
Första nivån - En disksvamp, en mutter, ett solrosfrö eller en bajspåse
Nivå 2 - en huvudvärkstablett, en kondom, eller ett par öronproppar
Nivå 3 -
No Shit! Här sitter jag och glömmer bort tiden!
Ska till veterinären med Olzon (familjens hund) och jag måste skynda skynda skynda nu!
Fortsättning följer....



God Jul!.....?

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar