fredag 22 juli 2011

Åska!

Riktigt busväder med blixt och dunder är nog fan, för mej, maximal njutning!
Jag blir helt tagen av hur vackert det är och älskar krafterna som vi inte alls kan rå på. . .



Dagen har börjat med den rutinmässiga morgonprommisen. Blev dock den kortare varianten då jag fick stränga order av Bengt (grannen) att "gå hem omedelbart". Först erbjöd han mej skjuts men jag måste ju fullfölja prommisen och ansåg inte att åskan var så farligt nära ännu då (RutinFröken Nr 1). . .

Snuttgranne!

I em väntar möte på arbetsförmedlingen, efter det bär det av till borlänge där jag och systeryster ska ha lite myspys.


skit också vad ringrostig jag blir när skrivandet inte hålls igång!

Snacka om att det blir "stapligt" och brist på "flow". Men men, får jag slita bort rosten lite så ska det nog återgå till det vanliga så småning om hoppas jag.


Kram , Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar