torsdag 21 juli 2011

Bättre sent än aldrig!

Detta år hade ingen trevlig start.
Nej, våren har varit en riktig skitvår med ett helt bombnedslag av dödsfall, cancerbesked (visade sig vara fel diagnos som tur var), åtal och en hel del småkrångel ut över det nyss nämnda.
Helt sjukt att när "ett problem är löst så dyker andra kriser upp"...
Hur som helst så är allt uppklarat nu och till det bästa dessutom!
Frid och fröjd!
Snacka om att man lär sig mycket här i livet! Tokjobbiga kriser men oj så mycket man blir insatt i!

Nu till dagsformen och betydligt trevligare nyheter:
Jag ska börja STUDERA till hösten! *weee*
KY-utbildning på distans, "skötare inom psykiatrisk verksamhet". Ska bli så vansinnigt spännande!
Har börjat springa vilket jag aldrig kunnat förut. Jag ljuger om jag säger att det går fort och blir långa sträckor... Men jag gör det iaf och det är roligt!

I onsdags (förra veckan) var jag och världens bästaste Lina till DalHalla där vi såg Melissa Horn.
Riktigt mysigt var det!

Har en ny "bekantskap" på G nu också... (hur jävla äckel-tantigt låter inte "bekantskap"?!?! Fy fan vilket ordval!...)
Har liksom gett mej fan på att inte släppa nya människor inpå livet nu förrän jag "kommit igång" på riktigt själv och sett att det verkligen fungerar först...
Äh, jag känner mej tryggare än någonsin med mej själv nu, snart börjar skolan och ja, det går fan allmänt bra för tillfället tycker jag. Varför inte ge folk en chans att presentera sig iaf?... ;o)
Antar att jag kommer återkomma kring detta. . .

Nu väntar duschen, sedan ska jag hem till mammsen och fika lite. Hon måste roas lite då detta är hennes första semestervecka för i år!


Kram , Puss

1 kommentar: