torsdag 24 mars 2011

1000 kakor och 1000 kilo som har invaderat mej med buller och bång, så sitter jag nu här.
Trög som fan vad gäller data-användandet.
På morgnarna har jag massor att skriva men då hinner jag inte utan tänker mer:
"jah, men det får jag skriva om i em".
Grejen är bara att jag är helt jävla TOM i huvudet nu när jag kommer hem om dagarna.
Det är ovant för mej kan jag säga... Men jag trivs! Verkligen!
Dagens blåsväder är en förvånansvärt bra anledning till att tillbringa eftermiddagen framför tv'n med lite onyttigheter och en värmande filt på kroppen.
Ja, jag lär väl gömma mej nu så inte greenpeace kommer med lyftkran och hämtar hem mej till havet och de andra valarna...
Näe, fy då.
Ibland är det sådär... I slutet på Februari "bestämde" jag mej för att Mars månad skulle bli årets första GODISFRIA månad.
Mars förvandlades till den mest proppfulla godismånaden för detta året (hoppas jag. Lägger jag inte ned detta nu så dör jag väl av kvävning från mina egna dubbelhakor eller ngt...).
Nej, jag tror inte att metoden "förbud" fungerar på mej om jag inte känner mej TOTALT SUPERMOTIVERAD.
Tydligen så triggar förbuden bara igång en massa "trots-ätning" ist. Dumt. Jävligt dumt.
SKÄRPNING!
Jag måste köpa nya skor.
Jag har inga skor alls som är sköna och bra att gå i. Kanske är därför jag tjurar och tuggar... -"stackars mej som är så jävla snål/pank att jag inte ens kan köpa ett par skor att motionera i. Jag kan väl lika gärna sitta inne och tugga i mej en massa socker och fett. var så god. Tugga. Tjocka. Flåsa. Pusta. Ät. Må illa. Hata. Kul. -Grattis till det överflödiga dallret!"
SLUTA!!! Nu får det bli slut på denna sviniga text.
I morgon ska jag sjunga. Blir bra hoppas jag.
Systeryster kommer hem ikväll också så i morgon ska hon få en jättestor kram. Ska bli så spännande att höra hur hon har haft det hos tyskarna!

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. hej skrutt!
    efter detta ska jag inte terra dej mer men som jag sagt förut så saknar jag dej,känns så synd att vi skulle tappa kontakten nu när vi äntligen fått fatt på varandra igen..skicka ett mess eller ett mail eller nått.
    ta hand om dej! PUSS.//sussie

    SvaraRadera