måndag 7 mars 2011

NYSTART

Om 16 minuter åker jag!
Idag startar coaching-gruppen som jag skall börja i och som, förhoppningsvis, ska leda mej in i det "friskare" livet.
Hoppas att det resulterar i framgång och inte blir något lerträsk som man bara blir stampandes i... Hmm... Nej, isf hoppar jag av på stört och försöker med någontig annat.
Kul med framsteg i vilket fall som helst!
Jag har slutat hos Gunilla OCH IMA nu - vilket känns som stora friskhetsframgångar!
Nu har jag bara Katarina (min terapeut) på tisdagar och Gruppterapin på onsdagar kvar där, sedan är det sikte på "friskhetsaktiviteter".
NICE!

Igår sprutade det vårkänslor ur öronen på mej!
Jag gick två prommisar med Melvin, Lååååånga prommisar.
Vi gick i skoterspår. Helt underbart nu när de är så pass hårda att man kan använda dem som prommisvägar. Det blir ju fan vägar överallt då!
Vi gjorde riktiga mysturer, svetten rann men jag ville aldrig sluta gå - så förbannat härligt!
Prommis nr två ledde hem till mormor och morfar som bjöd på smaskig söndagsmiddag - HÄRLIGT!

Nej, nu ska jag plugga om nere i "paradiset" sedan drar jag!
Får se om jag hinner med en snabbdejt med min fina Lina innan jag åker hem igen.
Ska försöka ta en långprommis med Melvin i em också. Ett besök på sjukhuset i Falun skall också hinnas med idag då farmor, åter igen, är inlagd.

Nej, men nu lär jag rappa på lite.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar