fredag 18 mars 2011

Det regnar dasslock från himlen

Och så kom vintern... -IGEN...
Jag blir så less.
Pulsa i snö, halka på is och svära åt väder-gudarna.
Ska det aldrig ta slut?
Jo då. I morgon skulle det bli fint igen... I morgon ja... Ja ja ja ja.
Fredag ska det tydligen vara idag. Fredag = funderdag.
Eller nej. Inga funderingar.
Här om dagen var jag träffad av en bomb. Tydligen någonting positivt jag kände.
Något i stil med att jag typ har blommat ut i det som skulle vara "JAG" och att mitt liv kommer att ändras nu och bli till det "bättre". Lite mer "normalt" typ..
Nu har jag tydligen blivit skjuten i huvudet av en pessimistpistol.
För något nytt "JAG" märker jag inte av längre.
Nej, SVÄR. Piss, skit, prutt och röv-vindruvor!
Här är det neggo-stil idag.
Funderar på om jag ska lägga ner "etiketts-sättningarna" på mej själv och försöka att bara "vara"...?
Idag är jag pessimist. Imorgon kanske optimist. Övermorgon kanske mitt i mellan?..
Who knows?
Vem bryr sig.
Människa är jag iaf.
Två händer med fem fingrar på varje hand. DET har jag. Räknade MASSOR av gånger under en tråkig presentation i måndags. Det blev samma summa hur många gånger jag än räknade. Alltså så är jag ganska vanlig.
Bra!
Nu ska jag betala räkningar... -TÄNKA SIG så vanlig jag är!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar