tisdag 1 mars 2011

Hej och Hå!

Brådis brådis!
Iaf så känns det "brådis brådis".
Idag ska jag träffa BÅDA mina "betalda vänner". FaluGunilla och HedemoraKatarina. Jag kallar de för mina betalda vänner då de får betalt för att jag skall få sitta och spy ur mej en massa agretioner, idéer, framtidsplaner och självhatsfunderingar i deras öron.
Idag tror jag att jag har en hel massa att spy ur mej.
Blandad kompott; lite ris, lite ros. Lite bu, lite bä. Lite nytt, lite gammalt.
Ikväll blir det teater-rep. Hoppas det går bra. Brukar vara ganska trött efter EN psykologträff - idag blir det två... Mja, kan nog bli bra att komma till teatern och vara någon annan efter denna dag.

Städade undan alla dammråttor igår. Städade under badkaret också.. FY FAN säger jag bara.
Nu är det gjort och det är skinande rent här hemma....?

I Fredags var det greken i hedemora som gällde. Mamma, pappa, jag Jullan och Daniel.
Huuuua, så gott det var!
På lördagen pussade och kramade vi på jullan innan hon for tillbaka till Gävle.
Söndagen bar hon iväg till TYSKLAND...
Lilla skruttunge.. Där ska hon praktisera i ett stall under fyra veckors tid.
Det lilla jag har hört från henne nu är att hon inte verkar trivas så där sju dundrande bra...
Det sliter i en storasysters hjärta kan jag säga.. Hoppas hoppas hoppas att det är allt nytt som gör det tröttsamt och att det blir roligare och lättare då hon kommit in i det hela och känner sig mer hemma stadd...

ANNARS KOMMER DU HEM JULIA!!

Får höra med mamma idag om hon har lite mer detaljer att ge mej kring Systeryster.

Slut på ett kort men intensivt inlägg.
Dags att kila!
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar