måndag 25 juli 2011

Kräk!

Igår hade min kropp blivit erövrad av en fästing!
Det kändes iaf så, fy faaaaan vad jag hatar dem! Så vidrigt himla äckliga!
Det blev rally i ren panik mellan soffan och spegeln SAMTIDIGT som jag under rallystegen slet av mej linnet och drog ned brallorna ( Ha ha! Tur att jag är själv.. Måste ha varit en himla förödande syn annars..). Detta följdes av en rejäl genomgång framför spegeln...
-Inga fler funna fästingar, men gissa om det har "krypit" på mej sedan dess..?
Nå väl, detta var en mycket stor världsnyhet nu kan jag tro och jag hoppas att den går att smälta utan en hög med terapitimmar!.. ;o)

Jag toklängtar till söderhamn nu.. Lovade mej själv att jag skulle tillbringa så otroligt mycket tid där denna sommar. har inte blivit så, men nästa vecka ska vi upp iaf! Himla mysigt!
Hög tid att börja dansa soldansen nu, för det önskar jag mej verkligen tills dess...




Hur gick det då i lördags - med min nya "bekantskap"...?

Jo vars... Kändes som att det kunde vara helt jävla rätt - mitt i prick liksom..

Hur i helvete skulle jag kunna känna det så snabbt och så på stört??

Ingen aning vad som flög i mej där och då men jag förvandlades till en blyg men brunstig, utsvulten ****... hmm... Ja, förvånad var ordet. känner inte igen mej själv riktigt där..

Ska iaf lägga i handbromsen lite nu och försöka lära känna honom mer....

...Försiktigt... Försök... Felsök... Fastnade på F där! ;o)

Det är iaf kul att hormonerna verkar fungera! -Det tycks dem då göra som det bubblade i mej...

Här lämnar hon ut sig minsann - jajamensan! Inga som helst hämningar här inte!


Idag blir det svampskogen som hägrar med Magnus och Micke. Svampterapi och trevligt sällskap i samma paket! Kalas!


Klart för nu.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar