söndag 8 januari 2012

VARNING för skryt....

Här sitter jag, nerklämd i ett par jeans, och anstränger mej rejält för att få i mej syre nog för att inte hamna i koma...
Trodde nämligen att jag skulle glida i dem lätt som en plätt nu med tanke på dagens superwalk som jag har gått på TRETTIO minuter....
Jag har nämligen gått en prommis på 16.82 km! Inte illa pissat va?!
Det sorgliga är att jag gick ungefär samma tur igår och då var den 5.31 km. . . Det tog då dessutom 17 min längre tid....? Fundera på den!

Några tänkbara alternativ:
1. Jag har ätit tio tallrikar anabola steroider med mjölk till frukost och kutat, i raketfart, samma runda som igår - TRE gånger om
2. Jag har INTE ätit steroider till frukost utan kutat och varvat som bara fan ÄNDÅ
3. Jag sitter här och bara hittar på då jag var för lat för prommis över huvudtaget idag och bara har legat på soffan
4. Endomondo är en skitapp som troligtvis ljuger för att ge självförtroendet en liten kick

klura på den ett tag, lämna ditt svar i kommentarsfältet och, vid rätt gissning kanske jag delar ut ett pris. Nej det gör jag inte förresten.
Eller äh!
.
RÄTT SVAR ÄR: Alternativ nr 4

Tänker ändå leva med jeansen hela dagen, har jag tur så klämmer de ihop mej lite. ;o)


Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Ibland får man ligga på latsidan! Och jag är helt övertygad om att du kommer att fixa det bra ändå! :)

    Ses imorgon! <3
    Kramar!

    SvaraRadera