lördag 17 september 2011

Bläch.

Igår var jag på surhumör.. -RIKTIGT surhumör - Nu snackar vi alvar här alltså.
En salig blandning av tötthetssympton, stressflugor snurrandes i huvudet, bitterhet och lite SkitDåligDag blev tillsammans fredagspanik.
Jahapps, så kan det vara. Vore ju för jävla trist att vara på topp HELA tiden. Hjälp vad man skulle irritera sin omgivning då tänker jag.
Men nu vet ni det: Igår var det bäch.

Idag vet jag fan inte om det blir så mycket bättre heller.... Jo, klart det blir!
Jag och C ska till IKEA nu.... - C´s idé och INTE min. Nej, efter gårdagens surigheter hade jag inte rekommenderat mej själv på så stora utsvävningar. Men kanske just därför som det kan bli bra... Eller vaaaaaah?.. ;o)

Solen skiner. Jag gillar solen faktiskt. Himla mycket till och med. Nu gör jag det INTE dock. Fan vad skitigt allt blir när solen lyser på mina fönster...
Dammtussarna dansar balett i solskenet och jag damsuger med hela min kropp och själ, hela tiden, fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit.
Fan ta dej solen!... (Nej, men nej! Bara skojar...)

Nu ska jag dra på mej dojor med klack. Går aldrig i skor högre än 1 cm - MAX - men idag ska jag utmana mej själv (och C´s tålamod)!


Kram , Puss

2 kommentarer:

  1. hooooopppas att du är sprudlande glad idag ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sprudlande var ordet! Hade en supertrevlig dag på IKEA. ;o)

    Kram!

    SvaraRadera