fredag 2 september 2011

Hinner inte!

Jag hinner fan inte blogga idag heller.
Nej, här är man upptagen minsann... Detta skulle vara min "lugna vecka" innan nästkommande vecka (som innebär skolstart - PÅ RIKTIGT!) når mitt liv...
Men jag har varit hos systeryster och daniel och tapetserat b.la.
Jag är ju "TjejenSomKanAllt"!...
He he... eller jag vill nog gärna tro det iaf. har insett att livet blir så himla mycket roligare om man har den inställningen..
Nej, jag kunde inte tapetsera.. hade aldrig gjort det.. NU, där emot, så har jag gjort det så nu tycker jag att jag kan. hjälpligt iaf! Ha ha!

I lördags hade vi en spelning också. Gissa om det var kul???!!
Ett jävla drag på festen så vi spelade för glatta livet, dansade och sjöng så rösten fick sej en ordentlig turn... svetten sprutade och vi levde livet som rockstars där på kvällen. He he.. kuuuul.
Lördagen den 1:a okt låter det som att vi ska spela på pizzan i Kyrkbyn igen. Det brukar vara roliga spelningar där så det blir nog bra!

Nu ska jag dra iväg och köpa mej ett skrivbord, sedan ska jag hjälpa de nyinflyttade att möblera!

Hippie hej!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar