måndag 24 januari 2011

GratisResa!....?

06:15 skuttade jag ur sängen idag!
"Skuttade" var väl lite väl att ta i kanske, men då klev jag upp iaf.
Jag imponeras mer och mer av mej själv för varje tidig morgon!
Frukost - nyheterna - slappisstund - morgonprommis med vovven - P4 i öronen och nu; har jag snabbkikat efter Thailandsresor.
Japp, jag vill åka IGEN!!! NUUUUU!!!
Går in, stup i ett, på olika resesidor för att finna "resan för mej":
Thailand - Koh Lanta - GRATIS...
Nej, pengar finns inte så det bör vara gratis... Önsketänkande!? Jo tack, det är jag väl medveten om!
Men vad fan! Man måste väl få drömma lite?!

Idag var det tänkt att jag skulle städa ut den där julen ni vet som är över för skitlänge sedan..
Fanns dock ingen tvätt-tid (då jag städar skall ju ALLT göras! Tvätta - dammsuga - damma - skura golv - damma alla pryttlar - ALLT skall göras på samma gång!) så jag skall gå i mot mina "principer" och faktiskt byta gardiner, plocka bort julsakerna och dammsuga idag.
Får se hur det känns, att inte "fullfölja" städningen utan bara ta en liten del av den..
Fick tid i tvättstugan på torsdag så då blir det färdigstädat är det tänkt.

I lördags var jag hem till kungen och drottningen på ett besök!
Det kändes nästan så iaf!
Vican och Carl har flyttat in i ett hus på kungsgården i Näs. Gissa om det var läckert?!
Stort, ljust, luftigt och helt sjukt fint!
Jag vart såld och överförtjust av förundran!
Bad dem att inreda ett rum åt mej.. meeen... njae, jag får nog nöja mej med att hälsa på lite då och då ist!
Länge sedan jag träffade dem så det var myspys!

Nu är det hög tid att slita sig från datorn och påbörja dagen...

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar