fredag 28 januari 2011

"Man Kan Jävlas På Olika Vis"

Jag brukar ALDRIG läsa "kedjemail" - Jag HATAR nämligen "mass-skick" och skiter alltid i dem, hur "lockande" rubriken än tror sig vara..
Mamma är EXPERT på att skicka denna typen av mail, och hon gör det även till mej TROTS att hon besitter vetskapen om mitt KedjeMailsHat.
Denna gången löd rubriken: "Man Kan Jävlas På Olika Vis".
Den lyckades FAKTISKT fånga "Fan" i mej och jag var faktiskt tvungen att öppna detta helvetsesmail..
Jag möttes då av detta:

En inblick i mitt eget liv om ca 45 år!

Ärligt talat så har jag redan, tyvärr, begått denna "hämndaktion"... NOG med bekännelser.

Igår var det städning på schemat! Äntligen är det vår även hos mej. Nu är det bara en tulpanbukett som skall inhandlas. Jo, julen städades bort tidigare i veckan men nu är det riktigt städat och vårdukar ligger på borden. Tvättberget som blockerat min toalett den senaste tiden är rent och inlagt (intryckt) i garderoberna.

Som om det vore någonting jag dagligen bjuder på så ska ni här få ett litet "kökstips": Tina djupfryst fisk i mjölk - då smakar den som FÄRSK!

Kram , Puss

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Saknar dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, den var riktigt bra! :)

    Puss & Kram fina du!

    SvaraRadera
  3. Matilda:
    Detsamma! Dags för en fikadate snart?.. :o)
    Puss och Kram!

    Lina:
    Ellerhur?! Hämnden är ljuv... ;o)
    Puss och kram!

    SvaraRadera
  4. ja absolut! Det är bara att höra av sig vet du :)
    Kramkram Matilda

    SvaraRadera