torsdag 10 februari 2011

Framtidstro!

Nu är jag inskriven på "samverkan"!
Mötet gjorde ett gott intryck på mej och jag tror/hoppas att det kan hjälpa mej
ut ur sjukskrivningens svarta hål så småning om...
I Tisdags var det ju ett info.möte som bara skulle ge mej en inblick i hur de jobbar och vad de skulle kunna hjälpa mej med.
Det lät/verkade så bra att jag inte tvekade en sekund för att skriva in mej.
SJÄLVKLART skall detta få en chans!
På tisdag väntar mitt första möte med Karin (på arbetsförmedlingen). Då skall vi börja spåna lite på vad som skulle kunna fungera för mej.
Arbetsträning?
-Vart isf?
Studier?
-När, var, hur?
Ja, jag hoppas att hon kan hjälpa mej med lite idéer och mod...
Ska bli spännande i alla fall!
Har framtidstron äntligen funnit mej?...

Kram , Puss

3 kommentarer:

  1. MEN VAD KUL, GRATTIS!!! Äntligen stumpan! :) Hoppas att ni hittar något som passar och som känns bra för dig :) puss

    SvaraRadera
  2. Så roligt, hoppas verkligen att ni kommer fram till ngt :)

    Tusen tack för din kommentar hos mig här om veckan, jag blev jätteglad!

    SvaraRadera
  3. Hurra! Hoppas det löser sig bra :) Och tack för dina mess idag, vore så roligt att göra nåt framöver som sagt ;) puss o kram!

    SvaraRadera