tisdag 8 februari 2011

Glad!

Tänk, det är inte ofta man vaknar upp och känner sig riktigt glad!...
Den upplevelsen väckte iaf mej i morse, lika bra att suga på karamellen så länge den håller i sig!


Börjar väl bli tjatigt nu men jag längtar som bara fan till våren och sommaren!
Nog är det fint ute nu, vitt, pudrigt och rent (känns rent iaf).
Så slipper man ju alla skitäckliga flygfän när man är utomhus också - stort PLUS för det!
Nej, det gäller att inte glömma fördelarna med vintern. . . Den har ju sin tjusning den också!
Prommisen idag bestod av oplogad väg - detta hade, normalt sett, resulterat i att mitt humör rasade och jag blev lite smått hysterisk och skitförbannad.
Dock inte idag, nej idag har jag ju uppenbarligen en mycket bra dag!
Tungt som fan var det men ist för att bli galen helt i min ensamhet så ökade jag takten samtidigt som jag rullade runt ett typ av "mantra" i huvudet:
"HEJJA RUMPAN! ! ! HEJJA RUMPAN! ! !"
Ett första möte med "samverkansgruppen" väntar mej under dagen.
Jag borde nog vara nervös... Det är jag dock inte, nej jag har STORA förhoppningar på detta och ber för att de ska kunna hjälpa mej att "komma loss".
Usch, lite farligt när jag gör så.. Blir ju så jävla besviken om det visar sig inte blir bra...
Men nu håller vi tummarna för att det BLIR KANON!
Detta med "hyvling"; man behöver INTE skämmas för att man håller koll...
Kram , Puss

1 kommentar: