onsdag 23 februari 2011

När jag skulle sova....

...Igår kväll låg jag och funderade på någonting som var alldelens förfärligt viktigt!
Ja, det var ett så viktigt resonemang som jag förde med mej själv att jag nästan var på väg upp för att blogga om det på stört.
Kylan stoppade mej.
Jag har sovit med ylleknästrumpor i natt.. - sexigt värre..
Det sorgliga är att jag, just nu, inte minns alls vad som fångade min tankeuppmärksamhet så stadigt.
Faaaaaaaan!!!
Vad synd!

Trots att jag fryser så in i H*****E så VÄGRAR jag att sätta på mej vantar och mössa inomhus - vägrar vägrar VÄGRAR!
Där går liksom gränsen känner jag.

Jag återkommer om jag hittar ut ur min pågående demens.

Kram , Puss

3 kommentarer:

  1. Men Madde, hur kan du få ha så kallt inomhus? Jag hoppas verkligen att du får avdrag på hyran eller nåt för det, det låter ju inte riktigt klokt det där!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Nej, det är helt gaaalet!
    Ja, det får vi verkligen hoppas... Än så länge så har hyran varit precis som vanligt... *morr*
    Kram!

    SvaraRadera
  3. På dem bara!!! Det där ska du inte acceptera, hota med att sluta betala över huvud taget om de inte fixar en human innetemperatur åt dig! Hyresvärdarna ansvarar ju för bövelen för uppvärmningen av ditt boende, och gör de inte sin plikt så finns det ingen anledning för dig att göra din. Basta! Kram

    SvaraRadera