tisdag 22 februari 2011

Käre Gode Gud....

...Giv mig en BASTU att bo i!!!
Jag håller för fan på att frysa skiten ur mej!
Nej, så helvetes kallt är det inte ute just nu, men INNE!!!...
Stelfrusen trots långklasonger, mjukisar, tröja, fleecetröja och dubbla sockar...
FY FAAAAN säger jag bara!

Inte har ni väl missat NYHETERNA heller va?
-"ArbetsCoachingen är bara bluff och båg"
-"Vuxendagis som inte ger annat än fika och några timmars umgänge"
-"Om inte coacherna var just coacher så vore de nog arbetslösa"
Ganska komiskt faktiskt.
Just precis NU när jag skrivit in mej i en sådan skitsågad grupp så kommer detta upp i TV!!!
Jag har väl en himla tur!?...
Bara att hoppas att just JAG är en utav de få som får ut något av detta iaf.
-EGOtänk! Hejja mej Hejja MEJ!!!
Är fortfarande inne på att det, i vilket fall som helst, måste vara betydligt mer givande att åka dit fyra dagar i veckan än att sitta hemma och göra ingenting.
DÄR FICK NI! JÄVLA PISSNYHETER!

håller på att bli vansinnig över dessa "negro spirituals" låtar också..
Ska sjunga i mars - negro spirituals..
Amazing graze... Men daaa!
Vill kanske sjunga någonting annat än den... Hittar dock ingen som verkar ok.. Bara körer tycker jag det verkar mest..
Svårt att sjunga kör när man är ensam. BLÄÄÄ...
Jag river väl av "HIGHWAY TO HELL" annars. Ja, liksom för att få ut frustrationen..
Dålig idé. I know...

Har iaf hittat ett par låtar som jag funderar på att ge som förslag till Magnus och Carros bröllop i sommar.
Någonting som jag har kommit fram till iaf. Bra bra.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar