lördag 11 december 2010

Bättre dag

Idag är en bättre dag än igår.
Betydligt bättre!
Skönt, för gårdagen var ruggigt tung. . .

Fortfarande helt knäpp i kroppen - ena stunden känns det helt ok för att i nästa stund vara jättejobbigt att bara finnas.
Känner mej svimfärdig och får som "hjärtrus"!
Bara att sitta är skitjobbigt för kroppen.
Lägger jag mej känns ingen possition behaglig, står jag upp svartnar det för ögonen och det känns som att benen inte vill bära.
Ja, när det dyker på mej blir det jobbigt. Annars fungerar denna dag ganska bra tycker jag.

Hoppas verkligen att det är något fel på mej!
Låter säkert helt galet att jag önbskar det men jag kan LOVA - beror mitt mående "bara" på psyket så vet jag inte vad jag ska göra!
Lite skrämmande är att läkaren, igår, sa att detta ju kunde vara symptom på "laktosintolerans" eller ev någon vitaminbrist. . .
På ett sätt är det ju givetvis bra om felet hittas, SAMTIDIGT skulle det kännas för jävligt om de upptäcker ett sådant litet SKITFEL! - Ja, det är precis vad jag tycker att det är!
-Ett SKITFEL! SKITFEL SKITFEL SKITFEL!
Alltså, skulle mitt dåliga mående som jag släpat på, från och till, i så fruktansvärt många år bero på en jävla LAKTOSINTOLERANS eller en VITAMINBRIST så känns ju inte det så jävla jätteskoj!
Jag menar; det har ju sabbat en hel del för mej om man säger så. . .
Det BORDE väl ha upptäckts LITE tidigare isf!?

Ja ja, som jag skrev - ALLT är bättre än att detta beror enbart på psyket.

"Efter Regn Kommer Solsken" - vilken bra fras! Tur att den finns och kan spinna runt runt i min, ibland, lilla dumma skithjärna! *pjuh*

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Tack gumman! Vi saknar dig, det vet du. Och jag hoppas verkligen att du får klara och goda besked! Puss

    SvaraRadera