söndag 5 december 2010

VÄRME!

Hemma i lägenheten!
GISSA om jag drabbades av shock då jag klev innanför dörren?!
22.9 GRADER!
ÄNTLIGEN kanske inte all den pytte lilla energi jag har behöver gå åt till att hålla värmen!. . .

Feber har jag tilldelats också. Inte mycket alls men lite - 37.8 närmare bestämt.
Mamma påstår att det är feber.
Själv anser jag att man har feber om man har 38 eller mer. Anser mej själv som sjuk typ alltid ändå iofs. . . -Oavsett gradantal.
Ja ja.

Har även drabbats av norra Europas största näsfinne. Jopp, det kan drabba alla men just nu är det jag som stått offer för den "ständiga ungdomen".
Jag ANTAR iaf att det är en finne på G.
De synliga bevisen lyser iofs med sin frånvaro. - Inget spår varken på utsidan eller insidan.
KÄNNS dock!
Fruktansvärt mycket känns det.
Trodde ett tag att jag fått mej en fetingsmäll - insåg sedan att det borde jag kommit ihåg...
Tänkte att jag ev haft en självfight i komaliknande tillstånd (i sömnen), slagits med mej själv, men nej, då borde jag väl ändå ha vaknat?. . .
Möjligtvis - som sista alternativ - så är detta en gåva från ovan: Jag har ÄNTLIGEN något att skriva om!
-Och DÄR var bloggtorkan som bortblåst!
Vem kommer inte nyfiket att följa min näsgåta?!
- Finne eller ej?!. . . . . . . . . SPÄNNANDE!

Nu ska jag tassa runt lite i min supervarma lägenhet!

Tack och hej, slut för mej!
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar