onsdag 15 december 2010

Fröken SkitSur

Nu är jag jävligt trött på att vara hänsynstagande och förstående!
Har 17.0 grader INNE just i detta nu, i morse var det 16.0.
Det är INTE ok alls!
Jag fryser precis hela tiden och i morse när jag vaknade så frös jag om ÖRONEN!
-Halsen gjorde lite ont och jag blev jävligt pisst!
Ska SJUNGA på julafton och känner INTE för att få halsont inför det!
Speciellt så känner jag inte för att bli sjuk bara av att vara hemma i min egen lägenhet.
Ja, jag är skitsur just nu och jag tänker inte ens försöka få stopp på mitt surhumör - NU ÄR DET NOG!

Inte har jag fått några provsvar heller. Hjärnröntgen lyser med sin frånvaro.
Hallååååååååååååå?!?!

På diskbänken ser jag fem st tomma julmustsflaskor.
Funderar: Har jag verkligen druckit så mycket julmust allra redan???
Inser: Har fler tomma julmustsbuteljer i garderoben så... JAAA, jag har hinkat julmust som en galning tydligen!
Igår bestod min dag av sprängande migrän.
- Trolig orsak: Mensturation.

Nu är det slut på detta inlägg.
-Orsak: STELFRUSNA FINGRAR!!!

Kram , Puss

2 kommentarer:

  1. Men gumman då... Usch, tycker så synd om dig! Skickar en STOR VARM kram till dig! puss<3

    SvaraRadera
  2. Ja, tråkigt värre!
    Man blir lite sur faktiskt...
    Ikväll ses vi skruttruttan!
    Puss och kram!

    SvaraRadera