torsdag 23 december 2010

Rorschach-resultaten

Fick för mej att jag skulle göra ett "julkort" med mej och Melvin.
Det gick SÅDÄR kan jag väl säga..
Ärligt talat så gick det inte alls!

Gav det hela inte spec mycket tid heller då jag tröttnade ganska omgående.
Här har ni iaf resultaten:







Ja, det blev inga vidare kort och jag tror inte att jag kommer att tilldelas något fotopris för detta heller.
Fick mitt "Rorschachresultat" igår...
Hon sa att jag har en ständig "fight" i mej...
Jag har massa socialakompetenser och många positiva kunskaper och tillgångar i mej.
Jag har en förmåga att enkelt läsa av människor; kommer jag in i ett rum känner jag snabbt och lätt vilken stämning det råder där och jag har väldigt lätt för att anpassa mitt sätt till olika situationer.
Jag är väldigt känslosam - alltså jag visar både med stora gester, ord, tonfall, ansiktsuttryck och kroppspråk hur jag menar, vad jag känner osv.
Jag är MYCKET ansvarstagande och jag har en ljus syn på människor.
Låter inte detta bra?!
Jo, verkligen!
Men sedan kommer det "mindre bra":
Den tidigare nämnda "fighten" kommer av att jag besitter alla dessa positiva egenskaper och fina förmågor MEN, hon sa att min självkänsla låg under all kritik.. Den var helt enkelt urkass.
Detta leder till att jag inte tror ett dugg på mej själv. Jag VET hur man skall vara och jag "spelar" på det FAST jag kanske inte är den personen inuti...
Jag kan bli VÄLDIGT arg...
Har en förmåga att fatta väldigt förhastade beslut - tänker inte så mycket då beslut måste fattas utan jag "kör på". vilket kan leda till mindre bra saker..
Jag har en massa energi fast jag hålls tillbaka av någonting - troligtvis den bottenlåga självkänslan.
Jag är djupt deprimerad och vid tidpunkten för testet så var jag extremt stressad.
"Du är väldigt trasig inuti".
Sist, men absolut inte minst, så var jag "TRAUMATISERAD"...
mmm.... Hon skulle skriva ner detta så jag fick allt på papper. Det ovannämnda var så klart bara en bråkdel av allt hon sa under mötet.
Lite förvånad är jag, för jag känner mej faktiskt träffad..
Helt otroligt vad mycket ett "BläckPlumpsTest" kunde säga om mej.
Idag kom ett brev neddimpandes i min postlåda - kallelse till avesta.
På Tisdag ska jag dit för att göra en datortomografi på hjärnan.
Bättre sent än aldrig kanske...?
Nu ska jag krypa ner i soffan under filten en liten stund - kallt som vanligt här hemma. 16.2 grader... *morr*
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar