måndag 27 december 2010

*****

Fy fasiken vad jag är dålig på att blogga nu!
Jag vet att detta kommer upp ganska ofta men, faktiskt, så är KYLAN en stor bov i min bloggtorka!
Har sovit i Skedvi ganska mycket och då blir det inte så mycket bloggande.
För två dagar sedan tröttnade jag och skrev ett VÄLDIGT trevligt men tydligt sms till mina hyresvärdar.
Jag vill ju gärna kunna bo hemma i MITT boende då jag har ett...
Har inte fått något svar på mitt sms men det är 22.9 grader inne nu så jag antar att mitt "budskap" gick fram.
Varför fega så och skicka ett sms?
-Jo, varför inte?
Jag hatar ju att prata i telefonen och själva hade de ju satt upp en LAPP i trappuppgången om att vi inte kommer att ha något möte före februari/mars...
Inget fel med det tycker jag så länge jag också kan kommunicera med lappar/sms. :o)

Julen var lugnare än lugnast!
Mys med familj, mormor, morfar och farmor.
Skönt.
Annandagen for vi hem till moster med familj och åt ännu en underbar julmiddag.
Mina små kusiner hade fått Wii sport (tv-spel) i julklapp.
Jag och syrran hade verkligen SUPERKUL med våra små vilddjurskusiner!
Vi skrattade, hejjade, tjöt och stojade där framför tv'n och det var riktigt skoj!

Igår var det mellandagsrea med mamma, jullan och daniel.
Jag fyndade faktiskt MASSOR!
Köpte ALLT på rean vilket är mycket ovanligt för att vara jag. Brukar aldrig hitta något med nedsatt pris.
Igår var dock ett undantag. Alla inköp hade röd prislapp förutom kalendern för år 2011.

Har precis kommit in från en prommis med Melvin.
Helt underbart ute nu. Det är -5.9 grader, det faller stora snöflingor och vägen är inbäddad i jättehöga snövallar så det känns riktigt häftigt att knalla vägen fram.
Siktar på att ta en prommis till idag.

Ja, i morgon är det dags för en datortomografi på hjärnan.
Känner på mej att de inte kommer att hitta ett skit.
Jag menar, hade det "brustit" någonting eller så den dagen då jag fick mitt mystiska krampanfall så hade jag väl varit död vid detta laget... det är ändå 3-4 veckor sedan...
Nej, jag kommer nog inte att få något utmärkande besked mer än att jag har ett helvetiskt psyke. inte ett jävla dugg uppiggande...

På återseende hörrni!

Kram , Puss

2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig vännen! Hoppas ni njuter i värmen! Puss & kram!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Hur har det gått för dig med allt? pusskram

    SvaraRadera