torsdag 26 augusti 2010

Dagen:

*Avslutning på Grön Rehab - Vi hade "knytis" och jag har lite ångest över att jag åt lite för mycket.
Tråkigt att det är slut på rehaben nu men det känns samtidigt helt OK då jag har annat på gång nu till skillnad från förra gången jag avslutade där (har ju gått två gånger).
*Solade på Hud & Kropps boden - skönt, men hade svårt att slappna av.
Det liksom röck i mej hela tiden och jag funderade på vad fan jag skulle lägga mej i den lådan och slösa tid för...?? Men jo, lite skönt var det också. Kände att jag behövde klämma in lite "egen tid".
*Hem till Skedvi - Dammsög ur all skog som följt med hem i bilen efter alla skogsutflykter som jag och vovvisen gjort under rehabiliteringen
*Repade - sista repet med bandet innan spelningen på LÖRDAG. Har kunnat gått bättre för min del känner jag. Men det är väl helt i sin ordning. Man ska ALDRIG vara riktigt nöjd med sista repet före ett gig.

Nu väntar sängen.
Ska bara ut en snabbis med vovvis och sedan kommer jag att slockna som en klubbad säl.
I morgon ska jag och underbara-Lina åka till Borlänge. - MyyyysPyyys!
Imorgon kväll blir det ev kräftskiva hos Micke och Sofia. - Sköj!

Sleep Tight!
Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Det ser ut (än så länge) som att jag är ledig på Lördag kväll! Så vi kommer förhoppningsvis att kunna komma och rocka med er i Fäggeby!
    Yey!!!!

    Ha så kul i kväll gumman!!

    SvaraRadera