tisdag 31 augusti 2010

Trots eller städ?

Tack Vickan för dina positiva argument ang mitt förra deppinlägg!
Du är en riktig solstråle du!

Idag skulle jag till "den nya" (psykologen), men fick ett samtal i morse om att hon var sjuk så jag får vänta en vecka till innan vårat nästa möte. . .
Passade på att hälsa på mormor och morfar en sväng.
Där gick det dock inte att vara länge då mormor hade nippran på att ELDA i vedspisen. 27 grader hade de inne... Sötmormor.
Var mysigt att träffa dem en sväng iaf.
Nu har jag funderingar på att ta en "sväng om" med dammsugaren.
Känns inte allt för lockande men det är välbehövligt..
Ska även kolla lite olika utbildningar och alternativ.
Vi kom fram till det igår, jag och syon, att det faktiskt är BRA om jag vet PRECIS vad jag vill så jag kan fokusera kursvalen på det.
Fungerar det nu att läsa så kommer jag givetvis att fortsätta och försöka få till en utbildning ju och då är det bra att ha ett klart mål.
Ambulanssjukvårdare är nog uteslutet. - Var en lång och tuff utbildning så det kanske är lite väl högt siktat, plus att jag inte hade alla "grundämnen" som man hade behövt för att börja läsa till det.

Det blir nog samtalsterapeut av mej! :o)

Nej, nu är det dags att sätta igång min dammsugarvals.
Fan!
Är ju så fint väder!
Borde ju vara ute och suga i mej lite av solen nu när den ÄNTLIGEN bjussar på lite av sina strålar...
hmmm.... får se vad jag gör.
Kanske ska trotsa solen, strejka liksom - precis som DEN har gjort mot MEJ den senaste tiden...
-SKITSOL!

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Jag tror på dig! Du kommer nog att tycka att det är rätt kul att plugga! Iaf då man gör det målinriktat!

    SvaraRadera