tisdag 24 augusti 2010

Oskriven bok & Hoppet tillbaka


Svart och Vit... Kan man tänka sig...
Att det var VÄRLDENS regnväder i morse när jag lättade på ögonlocken gjorde mej INGENTING!

-Jag kände mej nämligen själv som ett ÄNDÅ VÄRRE oväder. -MED MASSA ÅSKA I TILL OCH MED!
Så vad fan gjorde lite regn där jag, självaste åskmolnet, dundrade fram?!

Morgonen var, lika som natten, svinig och gjorde mej riktigt jävla ont!
Fattar inte hur man kan må så dåligt på bara en handvändning...?!
Som jag brukar säga till ANDRA när det "kör i hop sig": "försök att se det från andra vinklar"..
Pytts! själv har jag, UPPENBART, tilldelats ett tunnelseende då jag föddes.
Rakt fram kör jag och råkar det komma en mur i vägen så kollar jag inte om man kan ta sig runt den på ngt vis eller om den verkligen är så HÖG och OMÖJLIG som den "känns". . .
Näpp, då lägger jag mej ner och dör ellerslår jag på den, i tron om att den ska falla sönder så jag kan kliva rakt igenom, vilket inte lyckas så jag dör även i det alternativet

trevligt va?!
Ett riktigt bitter-fitte-monster var jag ända fram tills mötet med Gunilla!
Hon är MIN "spegel".
HON kan verkligen få MEJ att göra det där som jag säger till andra att försöka sig på.
-TACK!
Nu är hoppet tillbaka och jag har försökt att nå en syo ang kurser som jag vill läsa!
(ringde och pratade in ett meddelande, hoppas hon ringer mej i morgon. men fatta att JAG, Telefon-Pratar-Hataren, RINGDE!)
VI (=jag och Gunilla) har även bokat in ett nytt möte med FK.
Det senaste var det luddigaste och mest obegripliga möte jag någonsin haft...
Men som sagt: smart kanske att börja med någon ENSTAKA kurs för att se så jag verkligen pallar!
Jag hade siktat in mej på att köra hela utbildningen här och nu... Kanske, vid närmare eftertanke, var lite VÄL häftigt....
Hoppas på att få smyga igång med en eller ett par kurser iaf nu då!

Träffade även min NYA psykolog idag!
Gissa om HON verkar bra då?!
kändes helrätt och jag ser verkligen fram emot våra möten.
Hon var väldigt inriktad på att vi skulle försöka "lära känna Madelene"!
Wow! Då kanske jag kan "driva ut" eller bli "vän" med det saboterande monstret som har bosatt sig i min kropp! -YES YES YES!!!!

Hon frågade om jag kunde tänka mej att föra lite "dagbok"...
Hah, där kom mitt bokskriveri igång av sig självt också!
Jag har ju redan skrivit en bok, sedan började jag med bloggen och har inte tagit tag i det där med bokskrivning mer, men nu var det dags!
Vist ska jag skriva!
köpte en bok efter besöket hos henne.
Just nu är boken mycket lättläst - men jag ska fylla den med massa tankar, planer, hat och kärlek!


Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar