onsdag 25 augusti 2010

Tryggare..

Åh, idag ringde syon upp mej!
Yes!
Vi bokade in ett möte på måndag kl 13.00 - PERFEKT!
Jag har bara hört positiva saker om denna människa och de personer som jag känner som har varit i kontakt med henne har varit jättenöjda och känt ett bra stöd från Ninni, som hon heter.
Kan säga att det känns som, iaf, det ena benet har landat på jorden igen nu.
var lite "lost" där ett tag. . .

Förresten, vet ni att jag har fått ett nytt husdjur?!
-Flugan!
Jag har EN fluga inne i min lägenhet.
Skrev om den för någon dag sedan, att den höll på att framkalla ett "psykbryt" hos mej.
Lyckades då, trots försök, inte att döda den och när jag öppnade fönstret för att släppa ut den och den VÄGRADE flyga ut så väcktes en liten "flugkärlek" inom mej.
Den följer mej överallt (även då jag kommer ur duschen), och jag har fan inte hjärta att döda den nu heller.
Har, som sagt, försökt släppa ut den, men den vill inte!
Just nu sitter den på stolen mitt emot mej... hmm... undrar om jag ska prata lite med den...?
Vi är ju liksom "vänner" nu tydligen... ja, så kan det vara...

Skitsamma!
åter till MEJ (detta är trotts allt MIN blogg).
Idag, som för att fira att jag ÄNTLIGEN har ngt vettigt på gång, gick jag in på hud och kropps boden och beställde tid för en "topp till tå" behandling.
Fick nämligen ett presentkort av Erik när jag fyllde år förra året.
Då massage är det absolut BÄSTA jag vet så har jag sparat det där. .
Tänkt att det skall användas vid ett extremt "passande" tillfälle.
NU kändes det som att det där "extremt-passande-tillfället" har infunnit sig i mitt liv.
Jag har varit förväntansfull och ideérik - brytits ner, lyckats gjort om mina "planer" lite grann och tagit tag i det (ist för som jag brukar; tjura ihop, tappa all ork och driv och tycka att livet är meningslöst) och byggt upp ett nytt "hopp".
Känner mej både helt slut och jätteduktig så nu var det dags för massage!
Onsdagen den 8:e ser jag alltså fram emot som bara den!

Mötet med Ninni är alltså bokat. - Innebär att jag kan slappna av fram tills på måndag då vi förhoppningsvis kommer fram till ngt himla bra!
-Sköööönt!

Nu kan jag lägga lite fokus på att lära in TEXTER.
Vi ska ju nämligen
SPELA MED BANDET PÅ FÄGGEBY PIZZERIA PÅ LÖRDAG KVÄLL !
Blir kul!
Hoppas på mycket folk. . . . = KOM OCH KOLLA/PARTA MED OSS!!!
Slut för nu.
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar