onsdag 21 april 2010

Grannen från HELVETET

Först tänkte jag börja att upplysa om att det är ISkallt ute!
Var ute på prommis med Jenny och vovarna och, trots suuuupertjock jacka, så höll jag på att förfrysa...
De har sagt att det skulle kunna komma snö (!!!!) i morgon, vilket INTE skulle göra mej förvånad!
Däremot tänker jag då gå i ide och VÄGRAR komma fram igen innan våren faktiskt behagar komma hit på RIKTIGT!
"Snälla, kära vår! Kan du tänka dej att köra hit snart? Det skulle verkligen uppskattas, inte bara av mej, utan av MÅNGA! Tack på förhand och VÄLKOMMEN!"

Nu till min djävulska granne.
Jag tyckte faktiskt synd om honom till en början.
Men han har helt tappat fotfästet och verkar inte ha några som helst tankar på att ändra på det!
Slut på "tycka synd" och "medlidande" från min sida.
Med mordhot, förargelseväckande beteende, hemfridskränkning (heter det så när man åker hem till någon fast man inte är välkommen?), mm. så kan jag inte ens förstå varför han inte sitter innanför lås och bom..

Hur som helst, vaknade TIDIGT SOM FAN i morse av att det var fullt ös inne hos honom på stereon.
Inte FÖRSTA gången det händer...
Blir så förbannat irriterad!
Nu jobbar ju inte jag, men det finns det andra som gör!
Inte är det någon som törs säga till honom heller då han är så läskig...
Bläää vad jag gnäller...
Känns lite bättre faktiskt när man får "gnälla ur sig"...
Jag är ganska bra på att gnälla i perioder. Det är minsann ingenting som jag behöver träna på.

Nu ska jag åka hem till min lilla mamma och träna på en sång.
Sedan behöver jag handla.. läskigt...

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar