onsdag 28 april 2010

Inlines

Japps, nu har jag gjort slag i saken!
Åkte till Avesta, provade inlinesen - KÖPTE!
2000:- NYPRIS (såg prislappen själv då jag fick dem i sin originalkartong).
De hade använts ca 3-4ggr, men nu hade "säljaren" fått barn och det fanns därför inte längre tid för åkningen.
500:- Betalade jag!

Sedan övertalade Sara mej att åka och kolla efter hjälm..
Hade tänkt köpa sådant typ nästa vecka då jag ändå inte hinner åka något nu på några dagar.
Hur som helst så försökte vi ta tag i "hjälmproblemet" direkt.
Gick in på coop och guess what?!
De hade en hjälm där (helt ok) för 199:-. Då det var extrapris på den denna vecka kostade den nu 149:-!
Slog till direkt!
Kommer till kassan, slänger upp hjälmen, grabben på andra sidan (kassören) piper ur sig: "99 kronor tack"..... ????????????
Betalade fort som fan och gick sedan ut.

Snacka om flyt!

När jag ändå var igång tog vi svängen in på InterSport och jag köpte där ett "skyddskitt".
Knä, armbågs och handledsskydd. 199:-Fet

Då jag VERKLIGEN inte har den minsta tillstymmelse till balanssinne känns det extremt nödvändigt med massor av skydd!

Nu är jag fullt utrustad och kan ge mej ut när som helst!
Idag regnar det dock... (Bortförklaringarna som börjar göra sig hörda?...)

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Shit det verkar ju alldeles som att det var meningen att du skulle börja åka inlines! Snacka om flyt!

    Är jätteavis nu!!

    SvaraRadera