onsdag 28 april 2010

Krama Träd!

Nu laddas det för Garpenberg.
Yes, ska nämligen dit snart och "rehabiliteras" i den nya gruppen som jag började i för ett par veckor sedan.
Det är faktiskt riktigt skönt att vara där.. Gör mej mycket gott...
Promenader i skogen, samtalsterapi, avslappning och TrädKramning!
Mumms!
Gör verkligen Gott för den lite "spräckliga" själen.

Solen skiner oxå!
Som upplagt för en bra dag!

Ikväll funderar jag på att åka till Avesta och köpa ett par inlines...
Sara har köpt ett par och vill ha någon att åka med..
Då det är suverän rump och lår träning (vilket jag behöver MASSOR) så är det troligt att jag köper dem..
Fåran är bara om jag kommer att åka fler än EN gång...? Trist om jag bara kommer att slänga in dem i garderoben för att jag inser att jag "inte kan"....(?)
Hmmm.... Återstår att se.

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Åhhhh!!! Jag vill också lära mig åka inlines! Jag har pratat om det i två års tid!!

    Ha det bäst på rehab. min kära vän!!

    Pussar

    SvaraRadera