fredag 30 april 2010

BrasDagen!

Nu sitter jag och laddar inför sång..
Kören ska sjunga vid brasan kl 20.
Efter det hoppas jag att min kära systers pojkvän kan tänka sej att köra mej till Långshyttan där Micke och Sofia har brakfest!
Det blir kul!

Hatar oftast fester och att vara bland folk.
Det är bara Ok när jag har en "uppgift", typ när vi spelar med bandet.
Hos Micke och Sofia känner jag mej där emot så pass trygg att jag faktiskt, oftast, kan "släppa" på min prestationsångest och bara vara mej själv. Go with the flow typ.

Sköna människor som accepterar mej för den jag är...
Vid närmare eftertanke funderar jag på vilka typer av folk som INTE skulle göra det...?
Och om INTE; vad skulle hända då? Någonting alls?...
Varför skulle just jag vara så "unik" att någon skulle höja på ögonbrynen och anse att jag är "fel"? -Lägga så mycket märke till just MEJ?...
Hmmm... Nej. TROLIGTVIFetS INTE!

Tänk om det där kunde fastna i mitt huvud.. Det ska fan veta att jag har försökt pränta in hur många gånger som hellst.
ÄNDÅ tror jag att jag är någon jävla JESUS som ALLA lägger märke till!

Nästan pinsamt ju. Att man har så EGOISTISKA tankar om sig själv... För det måste ju vara EGO att tro att jorden snurrar BARA pga MEJ!?.... Låter ju som att det är det jag tror...?

Ooops! Jag måste ju DEKLARERA!
Får göra det NU!

Trevlig kväll alla! Kom ihåg bara att vara rädda om er och plocka på några ögon i nacken. Man vet ju aldrig vad som lurar bakom hörnet...

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar