söndag 18 juli 2010

Albertina!

Igår kväll var vi, som sagt, till den bästaste och mysigaste restaurangen på jorden!
-Albertina!
Underbart god mat och mycket trevligt sällskap i form av min älskade familj!
Vi hade verkligen mys pys, men tyvärr så tror jag att min "KALLDUSCH" (som jag skrev om i det föregående inlägget) gav mej en "smäll" i form av URINVÄGSINFEKTION!
Fick panikont efter maten och kallsvettnigarna började förstöra min trevliga kväll...
PASSA ER JÄVLIGT NOGA FÖR URINVÄGSINFEKTION!!!
Har man en gång fått det så är det ÄCKELLÄTT att dra på sig det igen...
Ja, ja, hem kom vi och efter mycket vätska och en natts sömn så har det gått över igen.

Jag och mamma tog en morgonprommis i morse.
Så himla skönt!
tro det eller ej, men vi har varit ute och gått varje dag (inte första dagen) som vi har varit här och jag hade tänkt att vi skulle hålla i det och fortsätta gå MINST en gång om dagen semestern ut!
Fy fan! Trodde aldrig att Madelene Klockarmats skulle ta prommisar ÄVEN då hon har semester!
-Jag har blivit en "hurtbulle" och jag ÄLSKAR det!

Bilder från gårdagen i väntan på mat:

Så här trött var Melv efter en dag på stranden...

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Va fina ni ar! Sotnosar! Jag har det fint har i Portugal jag. Puss o kram!

    SvaraRadera