onsdag 21 juli 2010

Hemma igen...

Haft det helt underbart i Söderhamn och som tur är så åker jag upp igen på söndag!


Just precis i detta nu sitter jag och känner mej lite smått nervös....
På fredag är det ju dags....
Dags för den skitobehagliga cellprovstagningen!
Usch!
Jag har ju gått igenom två "tester" men eftersom mina "cellförändringar" inte verkar vara av den "trevliga" varianten så har jag ju blivit kallad till AVESTA. . .
Nu på fredag alltså kl 8.00....
Ska ringa dem i morgon och KRÄVA MINST ngt lugnande.
Helst vill jag ju bli sövd men det är väl bara att fetglömma!...



Ah, som sagt: just nu känns det som att min värld håller på att gå under.
Jordens undergång pga MIN nervositet... -så blir det sääääkert..... -NOT!
Nej, jag har ju Söderhamn att se fram emot igen!
Här under följer en del bilder - SÖDERHAMNSBILDER!


Melvin har funnit en ny rosa favvo!

Här har han precis kommit fram ur blåbärsnåret - fin och "camouflageklädd"


Systerystrar

Jullan tycker det är skoj. Ser ut som jag tröttnat lite där...?
-NOT! Vi är ju linclusar! ;o)
Detta är systers "konstverk" -"Taget uppifrån" -wow!
På denna "charmerande" bild är vi precis hemkomna från en svettig prommis, och inte nog med det!
-Ser ju ut som att jag letar kråkor i näsan (vilket jag också faktiskt gör.... -INTE! )
Bjuder på den som avslut för jag tycker att den är lite rolig faktiskt.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar