måndag 5 juli 2010

Laddar inför Lördagen

Åh, nu har jag och Melvin varit ute på våran ORDINARIE morgonprommis igen!
Skönt!
Denna TOKHETA helg har varit lite slapp vågar jag påstå...
Sjöng ju igår. Tre låtar blev det var av den första inte behöver nämnas då den inte alls gick bra!
De andra två där emot gick MYCKET bättre så det känns helt ok iaf!

Sitter och försöker lyssna in mej på lite nya/fler låtar inför lördagens spelning i SÄTERDALEN med bandet.
Blir kul.

Tråkigt nog så krockar våran spelning med ÅRETS "klippanfest" här i Dala-Husby, vilket är heligt för oss ALLA som bor här och de som bor runt om kring..
Jag sörjer, dels för att jag inte kan gå på festen men oxå för att ALLA mina vänner och bekanta (typ alla iaf) har biljetter till "klippan".
Kommer vi att få någon publik i Säter?...
Det visar sig antagligen.
Om inte annat så tycker jag att det känns lite småhäftigt iaf att få spela i säterdalen. Kommer iofs inte att vara på STORA scenen men iaf!

Kommer folk eller ej, vi kan iaf efter lördagen, att kunna sätta "spelning i självaste säterdalen" på meritlistan! ;o) (inte ALLA förunnat)

Har funderat MASSOR (som vanligt) vad jag ska ha på mej!?
-Kommit fram till att jag ska vara mej själv. blir nog troligtvis jeans-shorts och skjorta eller ngt.
bonnjänta som jag är, helt utan intresse för mode, tänker jag koncentrera mej på att rocka fett ist för att klä mej som någon jävla "pradabrud".
-DEN NI!

Igår fick jag hjälp av min älskade mamma att raka Melvin.
Så otroligt skönt både för honom och mej.
Fin blev han oxå.
Ska lägga upp bild på den nyrakade, men inte nu. Kommer sedan.

Ikväll ska vi iaf repa med bandet så nu måste jag skriva här och koncentrera mej lite på inlyssning av låtar.

Någon som har ngt skönt/svängigt låtförslag?
-Välkommen att lämna det i en kommentar isf! Tar tacksamt emot nya ideer och förslag på rockiga/svängiga låtar!

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Låttips? Vad tror du om "Can the Can" med Suzy Quattro? Grym Basgång, den går säkert att göra om till "skäverockabilly":-)
    Kolla även in bandet Girlschool som Joan Jett var sångare i innan hon inledde sin solokarriär.

    Kör hårt!

    Mvh
    Tony Vestman

    SvaraRadera