tisdag 20 juli 2010

Anonymt SMS...

I morse (kl 05:52) fick jag ett sms...
Ett mycket fint sms skrivet av någon som jag tidigare, tydligen, har umgåtts med..
personen i fråga skrev inte sitt namn utan avslutade det hela med "kram från en gammal vän".
Hon/han måste ha bytt nummer då jag inte hade det inlagt på mobilen.
har försökt med 118100 och alla möjliga "hitta alternativ" - inget resultat....
Gissa om jag är "nyfiken" nu...?! VEM är denna människa?!
Svarade givetvis på smset, men fick antydningar om att hans/hennes sms var det enda och sista som skulle skickas..
Ja, helmysko..
tänker dock inte skriva hela smset här då jag tycker att det är lite för privat för att lägga upp på en öppen blogg...

Men fan vad jag skulle vilja veta vem detta är!
Ska "forska" vidare..

Nu ska vi iaf till Söderhamns "city" och sätta en liten countrynich på stället. ;o) -Håll i hatten!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar