lördag 3 juli 2010

Helg i Skedvi

Åh, fredagen startade med övning i kyrkan, (Jag ska nämligen sjunga på konfirmationen i morgon), fortsatte hemma - med syster- solandes på brygga och i båten.
Vi badade faktiskt också!
FÖRSTA DOPPET FÖR I ÅR! MYYYYS!
På kvällen kom farmor, mormor, morfar, Mia, Robert, Alice och Elsa för att fira mamma som fyllde år i torsdags.
Vi grillade och njöt av sommaren på altanen.
Kvällen blev ganska sen så jag beslutade mej för att sova kvar i Klockarmatshuset.

Idag har det ju varit STEKHETT!
Under förmiddagen åkte vi för att kolla kläder. Mamma handlade massor med fint, jag och Jullan hittade inget som föll oss i smaken. Vi gör ett nytt försök i veckan tror jag.
resten av dagen tillbringades, slött, ute i mamma och pappas trädgård. -Hjälp vad varmt det är! (jag klagar INTE! Älskar värmen och sommaren).

Nu sitter jag här, hemma hos mej, med sprängande huvudvärk.
Trots att jag har druckit MASSOR med vatten så KAN det ju bero på värmen och för lite vätska... Men jag funderar också på om det kanske dimper ner ett åskväder snart.
känns nästan lite så...
Den som lever får se.

I morgon ska jag, som sagt, sjunga på konfirmationen. Det blir kul.
Inte riktigt bestämt låtar ännu. Får se i morgon hur många de ville ha och vilka av dem vi övade på som kan passa.

Nu, äntligen, ska jag slänga mej i duschen!
Fan så skönt det ska bli efter denna stekheta dag!

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Älskar våra små shopping-trippar, bara vi 2! :D Längtar!

    SvaraRadera