söndag 12 september 2010

BILEN!!!

Tjohooo!
Nu har jag bytt BIL!
Hjälp vad pappa har grejat och fixat med denna Ford!
Den är nu som ny och jag känner mej verkligen som en "stor tjej" när jag får köra "riktig bil"!
Pappa har städat, polerat (både invändigt och utvändigt), grejat bromsar, bytt ut skyltar, fixat lycktor, mm.
Bilen blev verkligen som NY och jag myyyser!

BILDER:

Till och med motorn har fått sig en ordentlig tvätt! Glänste och sken som bara den!
Har lite dåligt samvete...
Tänk att få byta min lilla "SkruttHynda" mot denna!!
TUSEN TUSEN TACK!
Trots denna bilglädje så är jag som en tickande bomb i "stress-skalan" nu. . .
Varför?!
-Ingen aning. . .
Eller det är väl, antagligen, på gränsen till "för mycket" nu. . .
Egentligen är det inte alls mycket.
Men för mej så ligger ju den gränsen helvetiskt lågt och tydligen så är den snart nådd.
Var äckelnära att få ett "utbrott" på tvättmaskinen (tro det eller ej) hemma idag.
Ett sådant "utbrott" som jag inte har fått på SKITLÄNGE då jag har tränat och lärt mej "hantera" känslor.
-Tydligen så är jag "svårhanterad" då stressen blir för påtaglig.
Ngt att ta upp med psykdamerna mina.
Nu ska jag gå och lägga mej.
Det tar på krafterna att vara svinstressad och överlycklig på samma gång! . . .
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar