fredag 3 september 2010

Bort!

Nu åker vi upp till stugan igen!
Blir inte alls länge, kommer hem på söndag.
Men fan vad skönt!
Blir antagligen sista gången för i år. Men vad fan, ska njuta och bara suga i mej av all rofylldhet där uppe nu så klarar jag nog vintern. ;o)

Nästa vecka kör gympan igång också!
Blir ju skitbra då jag har börjat "tappa" lite av min självdiciplin nu.
HATAR sånt här, men jag MÅSTE ändock få skriva... - Jag har tappat kilon!
Fortsätter jag såhär ( och om jag kan hålla mej lugn på matfronten uppe i stugan också trots att hela familjen ska med...) så kommer siffra nr1, på vågen, snart börja på ngt annat än 7... ;o)!
*jippie*
Men som sagt, det går förbannat långsamt nedåt och helvetiskt fort uppåt.
Antar att jag, efter helgen, inte kommer att vara lika lycklig över detta som nu. . .
Återstår att se.

Vikten ska ju inte ha ngn "betydelse" har jag ju själv sagt.
Kan dock inte annat än erkänna att jag är precis lika "ViktSifferFixerad" som så många andra.
Det är en ren "skitnoja" och man BORDE fokusera på betydligt VIKTIGARE saker än vad den jävla vågen börjar på för siffror. . .

Nåja, just nu är detta med vågar och siffror tydligen ganska viktigt för mej.
Hur som helst så mår jag bra av att motionera och när det sedan ger resultat så är jag inte den första att sätta mej ned och tjura direkt. . .

Igår fick jag veta att en utav mina, förr närstående, vänner skall flytta hem (hon har varit bosatt i Norge ett längre tag).
Ska bli så jävla roligt att återuppta kontakten med henne igen!
Ser fram emot mycket bus och kul där!... ;o)

Denna gång tänker jag försöka leva utan datorn HELA helgen (tar med "internetpluppen" IFALL jullan tar sin dator med sig. . .), jag har ju BOKEN nu!
Kanske har märkts?!
Skriver en del där och när jag väl fått ur mej det jag behöver/vill få ur mej så sätter jag mej ju inte och skriver OM det...

Hmm... ja... Blogg eller Bok....? det är den STORA frågan! ;o)

Kram , Puss

2 kommentarer:

  1. bry dig inte så mycket om kilona, jag tror att killarna tycker om dig ändå för den glada och duktiga Maddis som du är.

    SvaraRadera
  2. Hej Mats!
    Vad du är gullig! =o)
    *Tack*
    Borde verkligen lägga ner fokusen på vågens siffror lite.
    Är dock svårt..

    Hoppas att allt är bra med dej iaf!? :o)

    StorKram!

    SvaraRadera