söndag 5 september 2010

Hemma

"Borta bra men hemma bäst..."
-Eller?!
Det är för jävla skönt att vara uppe i Söderhamn alltså!
Men ujj, det var fasiken skönt att kliva in i min trygga lilla oas (lägenheten) också måste jag erkänna. . .

I lördags lyste solen på oss och värmde enormt skönt med sina strålar!
Hela familjen bänkade sig ute på stranden och lapade i oss så mycket vi bara kunde.
Antar att vi alla, utan att säga det, insåg att liknande dagar lär dröja läääänge innan vi får uppleva igen. . .
Hösten närmar sig ju med stormsteg.
Nej, den är fan REDAN här!

Har även introducerat dem alla på min ny funna motionsrunda!
Alla tre verkade gilla den så jag känner mej nöjd och glad.
Det är nog ingen omöjlighet att få dem med fler gånger heller!

Dessvärre har det ju blivit en del GODIS och annat "gott" där uppe, så att ställa sig på vågen i morgon blir lite halvpirrigt.
Nåja, skulle ju släppa lite på de tankebanorna hade jag tänkt. -Gör det NU. . . PUNKT.

Har inte så mycket spännande att skriva om just nu.
Helgen, i det stora hela, har varit lugn och skön. -Nu är jag hemma igen och ska försöka få flyt på lite "vardagsrutiner".

MEN JO!!!
-Gympan börjar ju i veckan! Torsdagar och Söndagar! -Blir hur bra som helst!
Ska verkligen försöka att vara BENHÅRD och gå på den varje gång!
-Ska ju även försöka ta reda på om jag kunde börja läsa kursen som jag sökte redan nu den 13:e eller om jag måste vänta tills 18:e Okt.
Hon (syon) sa att hon skulle "höra av sig under veckan" (den som nu passerat alltså), nu är det söndag och jag har inte hört ett knyst från henne.
Gissar då att jag inte får börja före Okt. . .
Men men, jag (och telefonskräcken) får ta tag i det där och ringa för ett klart besked.

NU får det vara slutskrivet för denna gång.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar