måndag 13 september 2010

Yes I Know - I'm A Little Bit OFF!

DU, din slemmiga slapptask, som körde/backade på en VINRÖD FORD FOCUS idag mellan kl 14.00-14.30 på Hökarparkeringen!
Till dej vill jag bara säga:
"HÅLL DEJ INNE DE NÄRMSTA 6 MÅNADERNA FÖR DIN EGEN JÄVLA SÄKERHETS SKULL!"
Tur för dej att du inte lämnade ngn "lapp" med innehållande URSÄKT, NAMN och TELEFON-NUMMER!
Är nog BÄST för oss båda att jag inte vet vem du är!
Spelar ingen roll om du är en gammal Kärring med urinläkage eller en urläcker snygging!
Jag HATAR dej iaf och skulle, fan så gärna, vrida nacken av dej om jag hade möjlighet!
*Pttsssssssghrtaaaarrrg*

Puh, där fick jag det ur mej också.
-Känns skönt att få ur sig lite skit när man är arg.

Guess what?!
Idag tog jag min (för mej NYA) bil och åkte in till Hedemora BARA för att sola.
Vilket "ärende" som helst var bra nog så jag fick anledning köra den lite.
Kl 14.00 hade jag soltid.
13.55 - parkerade bilen.
14.30 - Tillbaka!
Vad hittade jag då?!
Min bil hade fått ett "SKRAPSÅR" bak på vänster sida!
Kan man ha mer OFLYT?!

OK, det vart ingen bula eller så men det SKITER JAG VÄL FAN I!
Det var ett "SKRUBBSÅR" vilket är illa nog!

Nu har jag fått skriva ur mej lite agg. - Känns lite bättre. - TACK. -Otur kan man ha. - Nu räcker det -Bara sista gången: "FUCK YOU JÄVLA SKIT-IDIOT!" - NU är jag klar!

****

Studieboken är premiäröppnad idag också. . . .
- LJUUUUUG!
(har redan läst det som vi, tydligen, skulle ha som lektion nr1. . Har läst lite mer också faktiskt. . .)
Grejen är att innehållet i den boken faktiskt fångar mitt intresse.
Iaf en del av innehållet. . .
Finns också en liten del som INTE får mej att fokusera så väldans bra.
Sådana delar gäller ju att läsa om och om och om och om tills de sitter och även blivit begripliga (vilket är nog så svårt att få till då medvetandet tydligen "kopplas bort" under vissa partier...)

Men kul att vara "igång" och det ska bli spännande att se hur jag grejar denna kurs!

Här vart det blandad kompott!
-Både lite BU och lite .
Så kan det vara ibland.

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Nej men fy vilken otur! Vilka idioter det finns, så fegt att inte stå för det man gjort! Hoppas det går hyfsat lätt att åtgärda ändå. Puss

    SvaraRadera