onsdag 29 september 2010

Dåraaa??

Ingenting att skriva idag. . . ?

Skulle kunna berätta att jag och Jenny tog en morgon prommis med hundarna i morse,
käkade på donken före gruppterapin,
gick på gruppterapin,
prövade underkläder och handlade matvaror på ICA.

Skulle också kunna skriva om att jag har bokat tvättstugan HELA fredagen (tvätt/städ-dag),
dammsugit lägenheten, kastat boll med Melvin och diskat. . .
Men, det är liksom inga smaskiga detaljer runt denna vardag som jag tror intresserar någon direkt.
Därför skriver jag inget om detta.

Den återstående delen av dagen kommer förmodligen tillbringas framför Tv:n:
Halv åtta hos mej,
Idol
VÄLKOMMEN ÅTER!
Det sistnämnda programmet går på tv4 (21.30 TROR jag) (förresten, alla tre programmen som jag skrev här går på 4:an....) och det rekommenderar jag VARMT (Välkommen åter alltså)!
Snälla, LOVA mej att ni kollar på det!?
Vill ge ALLA ett gott skratt idag och det garanterar jag att ni får om ni unnar er den halvtimmen framför bildburken!

Punkt för nu!

Kram , Puss

2 kommentarer:

  1. Mjae, jo, det är klart, men "välkommen åter" är hysteriskt roligt!
    -Alltså ett ÄNNU större MÅSTE! ;o)

    SvaraRadera