tisdag 21 september 2010

Highway To Hell

Nej, jag har INTE varit dålig på att blogga.
Absolut inte!
Kan upplysa er om att det har varit "blogglov" nu!
Alla ni som har bloggat den senaste veckan har alltså ingen koll och det är NI som saknar bloggförstånd - inte JAG!

Nej, fan, jag har inte haft tid för skriverier här på ett tag.
Eller rättare sagt;
Helgen tillbringade jag på soffan i skedvi,
Har haft en sju-dundrande mensverk som tog plats i magen ( med start i lördags) för att sedan gå över något så när till söndagen och till måndagen förflytta sig till huvudet där den utlöste en blindhetsmigrän med inslag av kräklust.
-GOTT!?
-NOT!

Värst var väl att i min kalender stod det med STORA BOKSTÄVER: PLUGGA på hela måndagen.
Jag har nämligen en inlämningsuppgift tills i morgon.
Efter att jag, under eftermiddagen, hittat två alvedon gav huvudet med sig - synen kom tillbaka och jag kunde köra igång med min lilla uppsats.
Fem sidor skrev jag - klar!
nu är det bara lite "finlir" kvar att titta på.
Kan ju hända att jag känner mej skitmissnöjd och måste göra om hela skiten!?!
Vet inte om jag vågar gå in och "finputsa"...
-JO, måste göras!

I fredags var jag och syster till The Studio. . .
Det var en upplevelse vill jag lova. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om den dagen men det orkar jag inte.
Kortfattat så var syster KARTLÄSARE och jag KÖRDE.
Kommer till Västerås utan problem men väl där inser vi att vi är HELT LOST!
Hittar INTE!
En hel timme snurrade vi runt runt utan att ha någon som helst koll på vad som var fram och bak eller ut och in!
Vi hade båda PANIK och av någon jävla anledning (jag kanFet vara ärlig och säga att det måste ha varit en ren slump) så stod vi inne på The Studio PRECIS på utsatt minut!
Tror inte att modellyrket vore ngt för mej.
Kanske inte för jullan heller...
miss piggy och djävulens dotter = Jag och syster.

Mina kort bestod till största delen av grisminer
och Julia såg rätt ond ut på många av sina.
Som tur är får man ju välja och behöver inte ta alla kort. . .

Lite VÄL urringat, men ibland får man bjussa på sina tillgångar. . .
Här bjussas det inte! håller tröjan för - det är alltså inget självsmek på G!

Min SuperFina, Underbara Kartläsar-Syster!


Söt-Rutan!


Jag


Don´t try to mess with me! -Bitch!

Det var det det.

Annars kan jag väl påstå att jag är ganska "nipprig" just nu. -Rädd för det mesta, inbillar mej saker, tror att jag ser saker (som jag inte alls ser), känner mej "förföljd". Ja, mer eller mindre lite galen kan man väl säga. Det är för mycket nu. Känns skitjobbigt då jag inte alls har mycket om jag vore lite mer som en NORMAL människa. Nu är jag ju inte riktigt det så jag borde se det positiva i att det märks så tydligt vart min gräns går. Kan dessvärre inte känna någon större glädje i det då mina visioner, förväntningar och mål är betydligt större än mitt liv just nu.

Nu ska jag försöka ta tag i uppsatspysslet.. -Eller ska jag gå ut med Melvin kanske?. . .

Kram , Puss

1 kommentar: