onsdag 15 september 2010

Misstag och överdriven upphettsning. . .

Här kommer min "bekännelse":
Skrev ju ett något lite "halv argt" inlägg (det föregående) i förrgår. . .
Tack Emma för din respons!
Det finns MASSOR av idioter ute i trafiken och en hel del FEGISAR som inte erkänner sina misstag.
Fy skäms på dem!

Denna gången var det dock JAG SJÄLV som "brusade upp" helt i onödan. . .
Grejen är att denna bil är enormt speciell för mej!
Första gången i mitt "BilLiv" som jag känner att MIN bil räknas som BIL. . . (svårt att förklara. hur som helst så är jag VRÅLRÄDD om den)
När jag då, efter att FÖRSTA GÅNGEN lämnat ifrån mej bilen en kort stund på en parkering mitt i stan, kommer ut till den igen så hade min (annars halv taskiga) syn förvandlats till en typ av "lasersyn" . . .
=Jag såg ALLT!
Till och med sådant som jag INTE sett förut fast det funnits där HELA TIDEN. . .

Så sant som det är sagt:
Även om jag tillbringat en hel del timmar i garaget INNAN jag började köra denna bil så hade jag inte sett dennes "skrapsår".
De har funnits där hela tiden och alltså tillkommit någon gång FÖRE "min tid".

Så kan det gå och så var det.

Ibland blir det tokigt!

Nu ska jag ut och gå en morgonprommis med vovvisen.

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Hahaha! Men det var ju lite roligt ändå :) Och jag förstår, bilen är din baby ;) puss på dig

    SvaraRadera