tisdag 23 november 2010

"Mr Right"

Faaaaan vad himlarns kallt det är nu!
Spelar liksom ingen roll om man befinner sig ute, inne, i bilen, i duschen, sängen - lika jävla svinkallt all over! Bläääää!
Jag HATAR denna årstid!
Bestämde mej i höstas för att nu har jag fan blivit så pass "frisk" att årstiden inte längre har så stor inverkan på mitt psyke och hälsotillstånd längre!. . .
- Pytts! Jag mår piss piss piss och påverkas fruktansvärt negativt av årstiden.
Jag har kapslats in i min lilla självhatiska surbubbla ett tag nu.
Går som i ett jävla vakum.
Tänkt - massor och ingenting... (?)
Gjort - ingenting
Rädslor - ALLT & ALLA
Livsinställning - NEGGO
Hmmm.... Nej, hur mycket jag än bestämde mej och jobbade för att jag inte skulle deppa ur denna vinter så visade det sig vara en ENORM utmaning.
Idag var jag TVUNGEN att åka och handla diverse matateraljer.
Kände mej fruktansvärt NOJIG över att behöva beblanda mej med andra matköpare så jag hade en djup ånger i magen på vägen dit.
Då jag, faktiskt, kom på mej själv med att sitta och mata mej med en massa otrevligheter kring en så simpel sak som matinköp bestämde jag mej för att, åter igen, byta inställning till en lite positivare syn.
-Who knows: jag kanske träffar mannen i mitt liv på ICA idag!?!
Bestämde mej för att faktiskt TITTA lite på folk ist för att försöka rusa så fort det bara går samtidigt som jag osynliggör mej själv under handlingsprocessen.
Lättare sagt än gjort.
Glömde bort min plan och la all fokus på att INTE synas och på att få handlingen avklarad fortast möjligt (även på bekostnad av att ev inte få med allt som var planerat hem).
När jag NÄSTAN var klar kom jag på mej själv!
-Jag skulle ju träffa mannen i mitt liv!
lyfte blicken och DÄR STOD HAN (iaf ett ämne)!
Han hamnade BAKOM mej i kassa kön, jag handlade mer än honom så när jag var "packad och klar" var även han klar...
Vi gick ut samtidigt och det visade sig att han hade parkerat sin bil bredvid MIN bil!
Så här långt var ju allt som givet från himlen!
det var dock vid bilarna som det började komma en del minus.. . .
han körde en "tantbil" (vet inte vad det var för bil men JAG lägger den typen av bil i "kärringfacket").
Han åkte ut före mej från parkeringen och det visade sig att vi skulle åt samma håll! =+
Vi höll på att skiljas vid rondellen men då jag insåg att detta troligtvis var min blivande gjorde jag ALLT för att inte tappa bort honom. (FÖRLÅT för att jag trände mej och nästan orsakade kaos i rondellerna!)
Jooo, han körde åt precis samma håll som jag!
Tyvärr så hade han en bil framför sig som körde i 70km/h på 80-väg, och han körde INTE OM!
Nej, det slutade med att JAG körde om dem båda - INTE OKEY NÅGON STANS!
En kille som kör bil som en kärring är INGENTING för mej.
Alltså, man behöver inte vara en rallykalle för att få mej på fall, men man får inte köra så jag tröttnar och blir tvungen att köra om. . . (kanske det säger en del om vem/hur jag är över lag...?)

Nå, det gick inte riktigt som jag hade tänkt mej. ska dock åka till Jysk i morgon. . . kanske hittar jag "Mr right" DÄR?! (en karl som letar gardiner är inte heller något jag skulle falla för iofs. . .)

jag julstädade iaf igår!
Nu hänger det röda gardiner i fönstren, ljusstakarna är framme och tomtarna på plats!
japp, jag kör allt på en gång!
Gillar tomtar så de får gärna göra mej sällskap lite längre än "normalt".
Jag ÄR INTE normal! HAH!

Katarina var sjuk i dag och imorgon har vi ingen gruppterapi.=ingen terapi alls denna vecka=skit eftersom jag, just denna vecka, BEHÖVDE terapi! Typiskt Typiskt Typiskt!
Ja ja, får se om jag klarar mej ändå eller om jag slutar som GALENPANNA!
Återstår att se.

Förresten! Imorgon ska jag hämta min mobil!!!
Hoppas jag blir ruggigt effektiv på fototagning då!

Bye Bye!
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar