måndag 8 november 2010

Hårt arbete. . .

God Måndag!
Just i detta nu sitter jag och sliter som ett djur med min sista uppgift i kursen "Etik och livsfrågor".
Jag har kommit rysligt långt och jag känner mej näst intill KLAR!. . .
-NOT!
Jag har varit vaken sedan 08:00 och denna dagen hade jag tänkt tillägna PLUGG!
Nu är klockan 12:19 och jag har inte öppnat boken ens!
VARFÖR måste sista uppgiften heta typ "slutuppgift"?!
Det blir ju så ENORMT mycket svårare och svettigare att våga ta tag i den tjuren då. . .
Otäckt liksom.
Nej, jag försöker intala mej att denna uppgift heter just "uppgift" som alla andra har hetat.
Ingen jävla skillnad liksom... *svett svett svett, blod och en flod av tårar*

Ha ha!
På tal om att "hitta på annat ist för viktiga saker" så kan jag ge er lite bilder från lördagens maskerad!
Har lånat dem från Sofia N's Facebook. (Hoppas att det är ok....?)

Hippie-Jag
(jo, jag dricker alltid cider med sugrör....)
mmm... Vissa har skoj även i "soffläge". . . ;o)

Datasnillen och kameranördar!

Vi hade det riktigt trevligt/roligt, som alltid! -TACK Micke och Sofia!

Gårdagen bjöd inte på lika mycket trevligheter. Jag dricker ytterst sällan så när jag väl hivar i mej någon dryck som innehåller alkohol känns det på vill jag lova. Jag behöver inga mängder för att bli berusad, vilket är positivt för plånisen, trots att jag inte heller häller i mej några "mängder" så blir jag, som sagt, BERUSAD och DÅLIG. . . Men det var helt klart värt att avvara söndagen för att ligga på soffan, äta jordnötsringar och vara ett "BakisÄckel"!

Hade bestämt att jag skulle gå på gympan. Då klockan närmade sig 18:00 bestämde jag OM mej. Jag fick helt enkelt bryta mitt "GåPåGympanVARJEGång"mönster och vara hemma. . . Klockan 18:45 bestämde jag OM mej - IGEN! Attans vad jag skulle må dåligt om jag bröt min "duktighet" bara för att jag varit "hippie" kvällen innan! Jo minsann! 19:00 stod jag i gympasalen! Något pinsamt och rätt "slött" försökte jag hänga med passet igenom.

Nåväl, gjorde mitt bästa och jag är stolt som en tupp att jag faktiskt tog mej dit! HAH!

Nej, nu är det dags! Ska göra i ordning lite fisk sedan blir det faktiskt hårdhanskarna på, tandskyddet i och greppa "slutuppgiften". . . *Blaähsch*

Kram , Puss

4 kommentarer:

  1. Vad snygg du var på festen systeryster!! :) Och vad SUPERDUKTIGT gjort av dig som gick iväg på gympan, det var riktigt bra gjort!
    Och du, sist men inte minst...: 51 dagar kvar!!! :D
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hej pullan!
    Ellerhur var jag läcker?! ;o)
    Ja du, den borde jag bli prisbelönt för!
    Var inte lätt kan jag säga men skönt som fan när jag kom hem och hade gjort ett pass!
    51 dagar?!! Weeeee!!!!
    Längtar längtar!
    Ska bli så himlarns mysigt!
    Är inte du i skolan idag förresten?...

    Puss och Kram!

    SvaraRadera
  3. Nej jag såg att du hade en lite tung dag, men det lär man få ha efter en rolig natt! ;) men det var ytterst duktigt av dig att gå på gympan ändå! En annan hade nog legat kvar på soffis och käka Ben & Jerrys... :P
    Längtar oxå, som en TOKA!!
    Jag slutar efter lunch på måndagar, så det är ju lite skönt sådär ;)

    SvaraRadera
  4. du får låna så mkt bilder du vill madde ^^,
    Du vaså fin i din hippe style =)

    SvaraRadera