onsdag 10 november 2010

IdéBomb?

Vet inte vad jag väntar på!?!
Att en "IdéBomb" skall tappa sitt fäste från himlen och krascha i huvudet på mej kanske?
Isf lär väntan bli låååång.
Nej, i morgon har jag bestämt mej för att köra igång med sista uppgiften i kursen.
Borde ha startat för längesedan men jag tycker att allt är en enda stor grötsmet när jag kollar på uppgiften.

Grötsmet eller inte.
Imorgon ska jag leka professor och expert och skriva hur mycket intelligenta saker som helst!
Även om jag antagligen inte kommer vara ett dugg klokare i morgon så ska jag skriva uppgiften med en sådan övertygelse att jag verkar ha "stenkoll på läget". . .
*Pjuh*
Varför känns det som att jag vill lägga mej och sova för att aldrig mera vakna just nu?..
Fy fan att man kan bli så stressad och känna sig så kass pga en liten jävla "slutuppgift"!!
Helt galet!

Nu är det banne mej SNÖ ute!
MYCKET snö dessutom!
Jag HATAR hösten och vintern.
Ändå är jag vrålförtjust i höstens fantastiska färger och då den första snön fallit myser jag som ett litet barn. . .
Dock får snön mej bara att njuta de första dagarna/veckan - sedan blir jag less och vill ha vår!. . .

Men ååååh, vilket DÖTT inlägg detta blir!
Det enda som far runt i skallen på mej nu handlar om morgondagens uppgiftstagande..
Det har jag ju redan skrivit om så. . . . . . . . .

Ta en titt in i skallen på mej om du vill! :
SLUTUPPGIFT SLUTUPPGIFT SLUTUPPGIFT SLUTUPPGIFT
SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV SKRRRIIIIIV
KAN INTE KAN INTE KAN INTE
JO JO JO JO JO JO
DET GÅR DET GÅR DET GÅR
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEEJ
KRÄKS KRÄKS KRÄKS
HATA HATA HATA HATA
ARG ARG ARG
NERVÖÖÖÖÖÖS

Nu är det dags att lägga fokus någon annanstans tror jag.
Ska nog gå ut och kasta sten på grannarnas fönster - när de öppnar ska jag säga att det var en hälsning från Gud.
När jag har sagt det skall jag dansa naken i snön och sjunga: "Gud är god mot mej, Gud är god mot mej, han ger mej mat fast jag är lat, Gud är god mot mej, oh yes" - sedan lägger jag mej ner och äter snö!
-Det blir nog bra.

Hej då!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar