lördag 6 november 2010

Hippie med Alkoholintag

Det är INTE ofta det händer men ikväll är det dags; Micke och sofia ska ha halloweenparty och jag ska dricka drycker som innehåller alkohol...
Ska bli grymt kul!
Som alltid så är jag ute i sista minuten med min outfit. . .
Förra året var jag tomte och med den dåliga fantasin som jag tilldelades vid födseln så tänkte jag att det får bli tomte ett år till.
Då jag höll på att pyssla lite här hemma så spelade min stereo Janis Joplin!
YES!
Jag ska givetvis vara HON!
Eller kanske inte just HON, men Hippie!
Trist som fan att inte min mobil är klar ännu så jag kan lägga upp bilder!
Gissar nämligen att det kommer att vara en hel del sköna outfits i huset kvällen till ära. . .

Nåja, snart kommer Sara så jag bör kila.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar