lördag 20 november 2010

Sjuk

Mår inte alls bra nu. . .
Jag är sjuk.
Hungrig är jag också - som en häst!
Men med en huvudvärk som inte verkar ge sig förens huvudet utlöser i en bombliknande splashdramatik så blir det ingen mat.
Det är nog ganska bra iofs - är nämligen FFÄ (Ful Fet Äcklig).

Här har det varit ganska dött också.
tråkigt tråkigt.
Finns dock anledningar till min stillastående blogg.

Denna helg hade jag tänkt julstäda - tro det eller ej.
Jag gillar tomtarna och julpyntet så hos mej får det gärna vara framme lite längre än hos "normalSvensson".
Nu blev det tyvärr inget av med mina julplaner.
Orkar inte.
Siktar på att kunna fixa det på Måndag. Typ.

Har faktiskt fått reda på betyget i slutuppgiften som jag gjorde . . . - VN! Slutbetyget för hela kursen blev: VG!!! Jo, det var roligt.

Kan dock inte glädjas åt det så mycket nu.

Ska nog låta en Stesolid få glida ner genom min strupe. KANSKE kan den göra mej någon nytta...

BitterFittan tackar för nu.

På återseende!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar