söndag 27 juni 2010

Äntligen SÖNDAG!

Åh vad jag tycker att det är skönt nu!
Båda konserterna är avklarade (de gick, båda, helt OK), all MIDSOMMARHYSTERI är ÖVER och det är äntligen tillåtet att återgå till vardagen och de "vanliga" rutinerna igen.

Värre är att jag har ÄTIT som en häst under dessa två dagar.
Då jag INTE kan äta med stress i kroppen var jag givetvis VRÅLHUNGRIG efter fredagens konsert.
Trött, slut och som en geleklump anlände jag till mor och far där det bjöds på grillning.
UNDERBART god mat som avslutades med en brakgod tårta/kaka.
Inte snack om att äta "lagom" där inte, nej, jag slevade i mej som en svältfödd lammunge...

Efter lördagskonserten såg det likadant ut, då bjöds det nämligen på grillat hemma hos mormor och morfar.
Också där var det fantastiskt gott!
Avslutades med pavlova (vet inte hur det stavas) - även av det ett REJÄLT lass..

Ah, så nu är jag VERKLIGEN i behov av att "rutina" mej igen.
Har iofs redan startat! =)
Gått morgonprommisen med Melvin (som har varit bosatt hos mor och far under min "stresshelg"), nu går tvättmaskinen för fullt och jag sitter här och njuter av att få blogga i lugn och ro.

Solen skiner så egentligen vill jag bara ut!
Ska vänta tills sista maskinen är färdig för "hängning", sedan tänkte jag ta mej en tur till hundklubben för att träna eller så åker jag hem till skedvi och lägger mej med syster under solen och snackar skit.
-Återstår att se.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar