torsdag 10 juni 2010

Skör Tråd

.
Kan väl aldrig påstå att mitt humör och mående INTE hänger på en skör tråd.
Det gör det ju hela tiden.
Just nu är tråden dock toktunn...
HUR i hela fridens namn ska jag lyckas få ett "normalt" liv?
Jag som blir ett nervvrak så fort jag får någon uppgift/uppdrag och likn. som inte BARA rör mej utan också drabbar ANDRA om jag inte klarar av det!

Fy fan!
Nu är min lilla tråd inte mycket att hålla sig fast vid längre.
Jag försöker hålla humöret uppe.
Intalar mej att allt är bra.
Försöker "hålla igång" så jag inte blir sittandes då tankarna kan komma att ta över.
Jag har helt enkelt inte TID att tappa greppet nu.

Det är fan inte bra timing!
Börjar bli desperat.
Hur fan ska jag hålla?!
Varför tar jag på mej saker som jag egentligen inte orkar?
-För att jag egentligen tycker att det är så roligt och för att JAG VILL!!!!
Satans jävla skit!
VAD ÄR DET SOM FÖRSTÖR SÅ IN I ******* FÖR MEJ?

Idag tog jag en prommis (en till) med min älskade Lina!
Var så längesedan vi sågs så det var riktigt mysigt att äntligen träffa henne igen!

Trots denna mysiga stund så sitter jag nu här och funderar över hur jag ska lösa min äckliga panik.
Ska jag vara helt superärlig så tycker jag att det är SKIT att jag inte får "lugnande"mediciner
av min läkare!
Nu menar jag ingenting som jag ska ha fri tillgång till och som skrivs ut på löpande band till mej, men lite "hjälp" när det blir extremt tungt och jag VILL kunna fullfölja mina projekt!
Man får säga/tycka vad man vill om det, men JAG mår så jävla dåligt av att bli så här nervig och överorolig/överstressad så jag känner att jag helst av allt borde skita i allt hädanefter-
Bara vara.
Ensam och utan projekt.
Det värsta är att också då skulle jag må äckeldåligt!
En del av mej ÄLSKAR ju när det händer saker och när jag får känna mej viktig!
Den andra delen vill bara gömma sig i sin trygga vrå och inte utsätta sig för "faror".

-Nej, jag är tydligen INTE schizofren
Har faktiskt funderat på det då jag känner mej så otroligt "delad" och har känslor som inte ALLS liknar varandra utan jobbar helt emot varandra.

Tack för det då.
Nu ska jag försöka peta i mej lite mat...(lär väl inte bli några problem)

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar