torsdag 17 juni 2010

Orkar inte mer - nu måste jag ta till "HJÄLP" för att orka

Försöker att vara så in i helvete tydlig hela jävla tiden med vad/när och HUR jag behöver göra för att lyckas genomföra saker.
När mina "saker" inkluderar fler personer än mej själv så berättar jag för dem att "då och då är det lite mycket för mej, kan vi bestämma tider nu? för om ni inte kan detta innan jag ska göra mitt så måste vi ta det när min "första sak" är genomförd för jag PALLAR inte att ha FLER BOLLAR i luften."

Jag VET- kan låta jävligt EGO, men är det inte mer EGO att INTE tala om hur det ligger till?
JAG MÅSTE MÅSTE MÅSTE planera i god tid för att kunna "ställa in mej" på vad som ska hända/hur jag ska gå till väga osv.

Nu står jag här, likt förbannat med ÄNNU FLER uppgifter på samma gång. Försökte tala om att "det är för mycket nu" men ICKE!
Jag HAR ju inte mycket! Men för MEJ ÄR det det!!!! Ni vet ju detta!!

Det verkar vara så jävla LÄTT att säga att "man förstår"- sanningen är att folk UPPENBARLIGEN skiter i det!
tycker att jag är en stor bluff som bara ljuger när jag säger att jag har "problem".

Fan också!

Nej, nu orkar jag inte mer.
Jag kör på.
Med piller klarar jag ALLT!

Jag VILL ju vara med.
Ska Ska SKA.
Tyvärr accepteras inte mina behov av planering.
Skiter i det nu.
Jag ska vara med..
........Men jag kommer dock inte att vara mej själv på ett tag......

Hellre "piller" än döden anser jag.

2 kommentarer:

  1. Ja, med det berodde inte på våran grej. jag behöver få koncentrera mej på just OSS nu vilket tydligen inte accepteas av andra...
    Beror inte på er.
    Kram

    SvaraRadera